Highlander Executive (Premium color)

5-drzwiowy SUV

Highlander - Executive (Premium color) - 5-drzwiowy SUV
Cena
311 400 zł
  • System bezkluczykowego dostępu do samochodu (Inteligentny kluczyk)
  • Monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni (Panoramic View Monitor)
  • Światła główne w technologii LED (Bi-LED)
4X4
2,5 Hybrid Dynamic Force 248 KM
2 342 zł
248 KM
8.3 sek
1909 litrów

POST https://dxp-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/compare-v2/pl/pl

Gwarancja

Każdy samochód Toyoty został zbudowany z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Jakiekolwiek usterki spowodowane błędem w produkcji lub montażu objęte są gwarancją obowiązującą przez okres do 3 lat lub do przebiegu 100 000 km. Właściciele aut marki Toyota, kupionych w sieci Autoryzowanych Salonów Toyoty na terenie Polski, których wiek nie przekracza 3 lat, a przebieg jest nie większy niż 100 000 km (będących w okresie podstawowej Gwarancji Producenta), mogą skorzystać również z BIS Gwarancji Serwisowej — 12- lub 24-miesięcznej dodatkowej ochrony pojazdu.

Kompleksowa pomoc drogowa

Samochody Toyoty są budowane z myślą o wieloletniej, niezawodnej i bezproblemowej jeździe. Może się jednak zdarzyć, że Twój samochód ulegnie awarii, weźmie udział w kolizji czy po prostu zostanie w nim przebita opona. Dlatego też każdy nowy pojazd jest objęty ochroną ubezpieczeniową Toyota Eurocare — bezpłatnym 3 - letnim programem pomocy drogowej.

Toyota Eurocare to bezpłatny 3-letni program pomocy, który działa w 44 krajach Europy. Zapewnia on wsparcie w razie wypadku, awarii technicznej, kradzieży, rozładowania akumulatorów, braku paliwa czy zgubienia kluczy.

 

Kontakt:

  • Miałeś awarię, zadzwoń: +48 22 899 22 22
  • Miałeś kolizję, zadzwoń: +48 22 646 52 81

Naprawy

Wypadek może się przytrafić się nawet najostrożniejszym kierowcom. Na szczęście są Autoryzowane Serwisy Toyoty. Nasi wykwalifikowani specjaliści naprawią Twoje auto z zachowaniem najwyższych standardów.

Wyszkoleni pracownicy serwisu Toyoty naprawią Twój pojazd zgodnie z najwyższymi standardami (NCAP, BSI itp.). Do napraw wykorzystają jedynie oryginalne części zamienne Toyoty z przynajmniej 12-miesięczną gwarancją. W razie konieczności zapewniony zostanie samochód zastępczy.